Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 9 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Model internetového obchodu se sanitární technikou
Pavlů, Jan ; Dvořák, Jiří (oponent) ; Dvořák, Jiří (vedoucí práce)
Bakalářská práce obsahuje návrh modelu internetového obchodu se sanitární technikou. Jsou v ní popsány základní teoretické pojmy a problematika s touto formou obchodování spojená. Práce popisuje vybrané moduly a funkce internetového ochodu, pojednává o legislativě, možnostech marketingu, způsobech objednávání a plateb v prostředí elektronického obchodu.
Návrh internetových stránek
Erle, Vojtěch ; Šmejda, Jan (oponent) ; Řešetková, Dagmar (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá návrhem a tvorbou internetových stránek firmy Malokapacitní jatka Machač, s.r.o. pomocí jazyka HTML a kaskádového stylu CSS za účelem zvýšení poptávky po firmě. Práce obsahuje teoretické poznatky, analýzu výběru vhodných nástrojů pro tvorbu internetových stránek a popis samotného návrhu těchto stránek.
Knihovna pro podporu vývoje systému ReReSearch
Heller, Stanislav ; Otrusina, Lubomír (oponent) ; Šperka, Svatopluk (vedoucí práce)
Vývoj systému ReReSearch je značně zpomalen vzájemnou nekompatibilitou jednotlivých modulů z hlediska programových prostředků, faktem, že vývojáři často opakují již známé chyby a v neposlední řadě slabou komunikací vývojářů mezi sebou. Pro řešení uvedených problémů bylo zapotřebí vytvořit prvek, který by implementoval časté úkony a procesy, sjednotil některá rozhraní v systému a poskytl prostředky pro řešení problémů na vyšší úrovni abstrakce. Výsledkem této snahy je knihovna rrslib, která by měla sloužit všem, kteří se věnují vývoji systému ReReSearch: práci s jeho databází, extrakci, zpracování, analýze a indexaci dat z webu a z lokálních dokumentů nebo jiným částem systému ReReSearch. Používáním knihovny by mělo být docíleno konzistentnějšího, rychlejšího a méně chybového vývoje systému ReReSearch.
Vliv zdrojů informací na chování spotřebitele
SZENDREI, Marek
Tato bakalářská práce se zaměřuje na vliv zdrojů informací na chování spotřebitele v oblasti internetu jako takového, převážně pak internetové reklamy a jejího vlivu na spotřebitelské chování. Zaměřuji se na internet i z toho důvodu, že tištěné letáky se omezují a v budoucnosti je počítáno s tím, že zaniknou úplně. Celá práce je pak rozdělena na dvě části. První část je teoretická. Zabývá se historií internetu v České republice po jeho rozšíření v 90. letech 20. století. Dále poskytovanými informacemi na internetu, jejich morálkou a spotřebitelským chováním. Praktická část je výsledkem dotazníkového šetření rozeslaného mezi respondenty. Dotazník ve svém kompletním znění je přílohou č. 1 bakalářské práce.
Návrh internetových stránek
Erle, Vojtěch ; Šmejda, Jan (oponent) ; Řešetková, Dagmar (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá návrhem a tvorbou internetových stránek firmy Malokapacitní jatka Machač, s.r.o. pomocí jazyka HTML a kaskádového stylu CSS za účelem zvýšení poptávky po firmě. Práce obsahuje teoretické poznatky, analýzu výběru vhodných nástrojů pro tvorbu internetových stránek a popis samotného návrhu těchto stránek.
Model internetového obchodu se sanitární technikou
Pavlů, Jan ; Dvořák, Jiří (oponent) ; Dvořák, Jiří (vedoucí práce)
Bakalářská práce obsahuje návrh modelu internetového obchodu se sanitární technikou. Jsou v ní popsány základní teoretické pojmy a problematika s touto formou obchodování spojená. Práce popisuje vybrané moduly a funkce internetového ochodu, pojednává o legislativě, možnostech marketingu, způsobech objednávání a plateb v prostředí elektronického obchodu.
Knihovna pro podporu vývoje systému ReReSearch
Heller, Stanislav ; Otrusina, Lubomír (oponent) ; Šperka, Svatopluk (vedoucí práce)
Vývoj systému ReReSearch je značně zpomalen vzájemnou nekompatibilitou jednotlivých modulů z hlediska programových prostředků, faktem, že vývojáři často opakují již známé chyby a v neposlední řadě slabou komunikací vývojářů mezi sebou. Pro řešení uvedených problémů bylo zapotřebí vytvořit prvek, který by implementoval časté úkony a procesy, sjednotil některá rozhraní v systému a poskytl prostředky pro řešení problémů na vyšší úrovni abstrakce. Výsledkem této snahy je knihovna rrslib, která by měla sloužit všem, kteří se věnují vývoji systému ReReSearch: práci s jeho databází, extrakci, zpracování, analýze a indexaci dat z webu a z lokálních dokumentů nebo jiným částem systému ReReSearch. Používáním knihovny by mělo být docíleno konzistentnějšího, rychlejšího a méně chybového vývoje systému ReReSearch.
Postoje rodičů k negativním vlivům médií na děti a mládež
ZÁMEČNÍKOVÁ, Miloša
Vliv médií je předmětem zájmu sociálních vědců od dvacátých let minulého století, na otázku, jaké mají média účinky však stále neexistuje jednoznačná odpověď. Předkládaná práce se pokouší shrnout dosavadní vědění o této problematice, přičemž se zaměřuje zejména na vlivy médií na děti. Podrobněji rozebírá jednotlivá média, jejich přínosy, rizika, možnosti a funkce. Pozornost je také věnována nejprve obecněji vlivům médií na společnost a jedince, následuje část týkající se vlivů médií na děti, zabývající se zejména možnými negativními vlivy médií na ně, problematikou násilí v médiích, zobrazování reality a fikce a s tím související možnost posunu emočního vnímání u dětí a problém nápodoby mediálního násilí. V této souvislosti je zmíněna zejména role televize, internetu a počítačových her v životě dnešních dětí. Zdůrazňována je také důležitost funkce rodiny v eliminaci možných negativních vlivů médií na děti, její role v tzv. mediální výchově dětí a prevencí možných negativních vlivů médií na děti. Dále tato bakalářská práce obsahuje praktické rady a doporučení, jak negativní vlivy médií a nových technologií u mládeže omezit. Celá práce je proložena výsledky provedeného dotazníkového šetření mezi rodiči, které doplňují práci o empirická data, ta jsou v poslední části práce uvedena spolu se všemi náležitostmi empirického šetření.
Analýza konkurence a potřeb zákazníků vybraného malého podniku
PETRLE, Milan
Malé a střední podnikání má vliv hlavně na zaměstnanost a konkurenční prostředí. Malí a střední podnikatelé se v nynější době nacházejí ve svízelné situaci. Po celém světě se rozvíjí trend globalizace. Tento trend se v posledních letech vyskytl i u nás a velmi se podepsal na tom, že mnoho podnikatelů muselo zanechat podnikání z důvodů nízkých příjmů nebo nedostačujícího zisku. Práce analyzuje konkurenci, která se nachází v daném okrese a která poslouží majiteli společnosti Nový Byt Zbyňku Zlesákovi pro jeho osobní potřebu. Dále se zabývá potřebami stávajících i budoucích zákazníků. Z analýzy konkurence a potřeb zákazníků jsou získány informace, které firma využije ke zvýšení své konkurenceschopnosti, zjistí svoje silné a slabé stránky, které přispějí k upevnění pozice na trhu. Výsledky šetření poskytnou firmě Nový Byt také potřebné informace o největších konkurentech v dané oblasti, o jejich silných a slabých stránkách, výhodách i nevýhodách. Odhalena jsou i určitá nebezpečí. Jako největší z nich se jeví nadnárodní společnost JYSK, která se chystá vstoupit na tamější trh s nábytkem a bytovými doplňky. Jako největšího současného konkurenta považuje firma Nový Byt Nábytek u Kozů, který se sice nenachází ve Žďáře nad Sázavou, ale v Novém Městě na Moravě. Zde si firma za dobu svého působení vybudovala silné postavení na trhu a v podstatě převzala zákazníky v dané oblasti i firmě Nový Byt. Zákazníci již nejezdí nakupovat nábytek do Žďáru nad Sázavou, ale nakupují nábytek i ostatní doplňky v dané firmě. Nábytek u Kozů se totiž orientuje na podobný sortiment zboží a doplňků, dodává zboží od podobných dodavatelů, jak zahraničních tak domácích a nabízí stejné služby jako prodejna nábytku Nový Byt. Cenová úroveň je opět na podobné úrovni, v několika případech dokonce na nižší úrovni, jako například doprava zboží. Firma má svojí vlastní autodopravu, díky níž může poskytnout tuto službu levněji než ostatní konkurence. Majitel těží ze svých předešlých zkušeností v daném oboru, kde pracoval mnoho let jako obchodní zástupce firmy Pohoda, prodávající především sedací soupravy a čalouněné postele. Účelem dotazníkového průzkumu bylo zjistit, na jaký segment zákazníků by se měl Zbyněk Zlesák zaměřit. Podle zpracovaných odpovědí respondentů se bude jednat o osoby v produktivním věku (20-59 let). Mnoho respondentů však nemá vůbec žádné nebo jen malé zkušenosti s nakupováním zboží popř. nábytku přes internet. Toto zjištění bylo překvapivé a otvírá se zde velký potenciál, který by mohl Zbyněk Zlesák v budoucnosti využít při založení internetového obchodu s prodejem nábytku.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.